Je wil graag droomklanten aantrekken met jouw content, maar weet niet op welke onderwerpen jouw doelgroep zit te wachten. Bloggen en social media bijhouden vind je interessant en je snapt het nut ervan, maar tegelijkertijd kost het je te veel tijd. Tijd die je liever zou besteden aan het bedienen van je bestaande klanten met jouw expertise. Of aan je gezin, sporten of die leuke hobby.
Ook wil je graag meer laten zien van jouw bedrijf en diensten, maar weet je niet hoe je dat moet aanpakken.Omdat je dichtbij jezelf wil blijven, niet schreeuwerig wil overkomen. Misschien ben je ook een beetje onzeker over je online zichtbaarheid. Je vindt het spannend om een bericht op LinkedIn te delen en bent bang dat niemand jouw blogs leest.
Daarnaast heb je het gevoel dat je wat meer zou moeten leren over schrijven. Eigenlijk weet je niet goed hoe je een leesbare blog schrijft, die er goed uitziet en klanten aantrekt.
Herken je dit? In mijn online schrijftraining leer ik je hoe je teksten schrijft die de juiste snaar raken bij jouw doelgroep.
Zo trek je de klanten aan die jij wil hebben. Bovendien zet je jezelf op de kaart als expert in jouw branche, of je nu coach bent, beleidsmedewerker of consultant. Je hebt na de cursus een duidelijke contentstrategie in handen. Dat bespaart je veel tijd en zorgt ervoor dat je met meer zelfvertrouwen en plezier content zult delen.
Je leert in de cursus veel technische skills over schrijven, bijvoorbeeld hoe je een blog sprankelend en aantrekkelijk maakt.